Vores proces

Webshop med Navision ERP bygget af erfarne webshop specialister

Vi har mange, mange års erfaring med at bygge, designe og udvikle webshops, der fungerer med jeres Microsoft Navision.

Dagligt håndteres og synkroniseres mere end 300+ ordrer i Aarhus Universitets Webshop med Navision Stat. Her handler deres 15.000 ansatte internt og der sælges også eksternt. Alt kører automatisk uden manuelle processer.

Vi har bl.a. bygget løsninger for:

  • Aarhus Universitet (Fuld tovejs integration til Navision Stat)
  • Neo Noir (Fuld integration til B2B shop)
  • MC Emballage (Fuld tovejs integration)
  • Og mange andre — se flere cases her
Forskellige papkasser i webshop som eksempel på Magento webshop i samspil med Navision ERP
MC Emballages Webshop med Navision håndterer mange tusinde ordrer og produkter for både B2C og B2B kunder. Alle produkter synkroniseres og styres fra Navision.

Stor erfaring med webshop med Navision

Navision er det ERP system, vi har størst erfaring med at bygge webshops sammen med — fordi vi laver løsninger for store og mellemstore danske virksomheder, hvor Navision er meget udbredt.

Vi samarbejder tæt med landets førende Navision ERP huse om at lave de bedste og hurtigste webshops med Navision.

Samarbejdet indebærer typisk:

  • Analysering af nuværende ERP-setup
  • Vi hjælper jer og ERP-huset med at analysere og forstå jeres produktdata og varekort
  • Kortlægning af, hvordan debitorer kan præsenteres i webshoppen
  • Planlægning af en smidig og grundig integrationsproces
+10 erfarne udviklere og e-commerce specialister sidder klar til at bygge jeres Navision Webshop. I er velkomne til at kigge forbi vores kontor i Aarhus.

Fordele ved en Magento webshop til jeres Navision ERP

Nogle af de største fordele ved Navision og andre ERPer med webshop:

  • Nemt at skalere til behov — Ved at skære ned på en lang række manuelle processer og rugbrødsopgaver i forbindelse med salg og marketing i webshoppen sparer I mange arbejdstimer på og bekymringer omkring alt fra bestilling til ordrehåndtering. Det betyder blandt andet, at omkostningerne forbliver de samme, når salget stiger.
  • Hurtig og kort time to market — Vores specialister har mange års erfaring med både Navision og Magento ERP. Med vores ekspertise garanterer vi jer lynhurtig time to market. Så længe jeres data er i orden, kan vi normalt have jer kørende i løbet af to måneder.
  • Varelager altid up-to-date — Med webshoppen integreret med jeres Navision Dynamics er I altid sikret en opdateret webshop, da det sker helt automatisk. Det vil sige, både medarbejdere såvel som kunder har bedre overblik over, hvilke produkter findes på lager og hvor lang leveringstiden er. Ydermere betyder det, med et velintegreret PIM system, at der aldrig er uoverensstemmelser i produktdata.
  • Brugervenligt design og gnidningsløs købsproces — Ved at automatisere ordreflow sparer I både tid og penge ved at give B2C og B2B kunder mulighed for at betjene sig selv i webshoppen på alle tidspunkter af døgnet. Med andre vil det sige, at købsflowet fra start til slut foregår hurtigere og nemmere, hvilket øger chancerne for tilfredse kunder og fuldendte køb.
  • Håndtér både B2C og B2B webshop, samtidig eller hver for sig — Uanset om I har behov for kun én af delene eller begge samtidig, så har vi stor erfaring med opsætning, programmering og integrering af Magento B2C og B2B webshops til alle former for ERP systemer. Vi løfter gerne det tunge arbejde og leverer præcis den kombination af Magento webshop og Navision, I ønsker.
  • Justérbare, individuelle prisvisninger — I kan opsætte unikke priser og rabatter på kunde-, debitor-, produkt- eller kategoriniveau, eftersom prisstrukturen bliver trukket direkte fra jeres Navision eller andet ERP system. Det vil sige, at hver enkelt kunde helt automatisk ser netop de prisforhold, der er relevante for dem, inklusiv alle eventuelle rabatter og andre ting.
  • Intet behov for ændring i processer — Med Magento webshop integrering i jeres Dynamics NAV har I mulighed for at bibeholde alle nuværende arbejdsprocesser, hvis I ønsker det. Det betyder mindre stress og mindre tid mistet til omjustering.
  • Flere sproglag — En Magento webshop til jeres ERP system er også det kloge valg, hvis I har planer eller ambitioner om at udvide til andre lande. Magento ERP er nemlig særdeles smidigt, og vi kan derfor sikre, I får netop den webshop løsning, I ønsker. Det vil sige, I hurtigt og effektivt kan skalere webshoppen ud til andre lande med oversat sprog, lokal valuta, relevante betalingsmetoder og alle øvrige detaljer på plads.

Ovenstående er selvfølgelig bare en håndfuld af de muligheder, Magento tilbyder jeres Navision eller anden ERP løsning.

Magento ERP fungerer for eksempel derudover som en ekstra foranstaltning mod en lang række menneskelige fejl, der kan opstå på alle led i processen — fra helt almindelige fejlindtastninger og forglemmelser til mere alvorlige såsom stressede medarbejdere og ineffektive procedurer.

Med andre ord, så er det praktisk talt umuligt for webshops, på nær små foretagender, at håndtere alle de administrative opgaver, der følger i kølvandet på et stort produktsortiment og/eller stort antal salg.

Det er blandt andet den tankegang, vi bygger jeres Magento webshop ud fra.

En Magento webshop fungerer ubesværet med Navision

I har en ERP. Der er styr på sortimentet, på produktinformationerne og eventuel automatisk opdatering af pris og data. Måske I endda også har fragt- og logistikløsninger klar. 

Med andre ord, varerne er klar. I har det interne overblik.

Nu mangler I bare at få dem op i butiksvinduet og kunderne lokket til.

Det er her webshoppen kommer i spil.

Uanset om I søger en Navision webshop eller en webshop til et andet ERP system, er det kritisk, I får en webshop, der bedst muligt understøtter og bygger videre på de muligheder, jeres ERP tilbyder.

Det vil sige, jo nærmere jeres ERP og webshop er på at fungere som ét enkelt system, jo bedre.

Kort sagt betyder det mindre arbejde, mindre stress og mere overblik — for kunder såvel som medarbejdere.

Magento gør lige netop dét bedre end nogen anden webshop løsning på markedet.

Processen med integrering af Magento webshop til jeres ERP ser derfor ofte nogenlunde således ud:

  • I søger en webshop, der understøtter jeres Microsoft Navision eller andet nuværende ERP system og faciliterer salg af jeres varer så effektivt som muligt (altså et butiksvindue, der passer nemt og perfekt ind i resten af jeres forretning)
  • Med udgangspunkt i jeres ønsker, nuværende situation og vores webshop ekspertise, kommer vi i fællesskab frem til en Magento ERP løsning, der passer perfekt til jeres behov
  • Vi designer, udvikler og integrerer webshoppen med jeres ERP og andre eventuelle platforme, I anvender
  • I får en professionel og brugervenlig webshop, der ikke bare understøtter jeres ERP men derudover aktivt bygger videre på de funktioner, ERP systemet tilbyder

Resultatet er en strømlinet, skræddersyet Magento webshop med komplet Navision/ERP integration, der ubesværet guider kunder og medarbejdere videre i købs- og arbejdsflowet.

Vi tilbyder hertil også:

  • dedikeret hosting på vores egne fuldt optimerede servere med 99.9% oppetid
  • regelmæssig service og opdatering
  • individuel rådgivning fra vores verdensførende eksperter i Magento, ERP og webshopudvikling og -design
  • en altid åben dør på vores kontor i hjertet af Aarhus

Webshop og Navision som én platform

En professionel webshop består ikke bare af en flot forside og indbydende produktbilleder — den er på mange måder også et stykke værktøj, der skal hjælpe kunder og brugere til bedst muligt og mest effektivt nå derhen, de vil.

Hvilket vil sige, jeres webshop skal føre kunder gnidningsløst hen på checkout.

En komplet webshop består derfor af mange forskellige dele, der skal spille sammen, for at slutresultatet bliver så godt som muligt.

Det vil sige, at I skal have:

  • en killer søgefunktion
  • velopsatte og fyldestgørende attributter
  • indbydende design
  • en brugervenlig UI
  • lynhurtig loadhastighed
  • pålidelig hosting
  • korrekte produktinformationer
  • regelmæssigt opdateret data
  • tilgængelig og effektiv kundeservice
  • og meget, meget mere

Med andre ord, så skal det være nemt for brugere at foretage alle de handlinger på webshoppen, de kan tænkes at ville foretage — hvad end de befinder sig i starten, slutningen eller midten af kunderejsen.

Nogle dele af det arbejde håndterer jeres ERP system med bravur, såsom produktinformationer; andre dele afhænger af jeres webshop.

Det vigtigste er dog ikke, hvordan webshoppen og ERP systemet løser de forskellige udfordringer og hvorledes de hver især optimerer arbejdsfremgangen. Ej heller er det vigtigste, måden hvorpå de hver kan øge salget og konverteringsraten på tværs af produkter.

Det vigtigste er, at de taler samme sprog.

Et CMS, en webshop og et ERP system, der ikke taler sammen, kan risikere at koste jer mere besvær og flere penge, end det er værd.

Når systemerne ikke taler sammen, betyder det for eksempel typisk, at enhver ændring, opdatering eller tilføjelse af selv den mindste smule information skal gentages to, tre, fire eller flere gange i forskellige systemer med forskellige logins og forskellige brugerflader.

Og det er kun det første i en lang række problemer.

Hele formålet med en webshop til jeres Navision eller andet ERP system, på nær basale forretningsmæssige funktioner, er, på den ene hånd, optimering af interne arbejdsprocedurer og medarbejderes effektivitet og, på den anden hånd, en bedre, mere smidig købsoplevelse for slutbrugeren og andre kunder.

Hvis webshoppen ikke understøtter fuld ERP integration eller omvendt, skaber det i bedste tilfælde unødvendige forhindringer for kunder på kunderejsen og medarbejdere i den daglige arbejdsgang.

Og i værste tilfælde?

Alt fra:

  • afbrudte køb som følge af fejl på side eller besværlig navigation
  • flere tekniske problemer generelt
  • højere risiko for menneskelige fejl
  • frustrerede medarbejdere med mindre overblik og mere overarbejde
  • dårligere kundetilfredshed og eventuelt dårlige anmeldelser
  • forkerte og/eller gamle oplysninger på produktsider
  • flere utilregnelige omkostninger

Kort sagt, der er ikke bare langt flere ting, der kan gå koks i, flere gear i systemet der kan gå i stykker. Selve driften og brugen af programmerne bliver eksponentielt mere besværlig.

I sidste ende betyder det dårligere resultater på tværs af virksomheden, og ultimativt vil det unægteligt kunne mærkes på bundlinjen.

Derfor er det tiden og pengene værd at investere i en webshop, der ikke bare understøtter Navision og andre ERPer fuldt ud men aktivt også tilbyder muligheder for at bygge videre på de funktioner, Navision allerede udfører.

Her er en Magento webshop i næsten alle tilfælde det klogeste valg.

Faktisk, hvis I har et produktsortiment på over 250 (eller har visioner om nå dertil indenfor den nærmeste fremtid), så vil vi vove at påstå, Magento er det eneste rigtige valg.

Magento er særdeles velegnet til at håndtere store mængder produkter og data på en gnidningsløs og brugervenlig måde — nøjagtig som jeres ERP.

Herudover er Magento også uovertruffen, når det kommer til videre ekspansion og udvidelse til nye markeder. Håndtering og tilføjelse af flere sproglag er for eksempel noget, en Magento webshop gør bedre end nogen anden webshop.

Hvad kendetegner de allerbedste webshop og ERP integrationer?

En webshop og ERP integration, der fungerer som ét centraliseret system, er enhver webshopejers våde drøm.

Så er det sagt.

Med Magento ERP fra Høks er I sikret en webshop til jeres ERP, der på bedst mulig vis integrerer alle ønskede funktioner fra hvert system og sørger for en strømlinet brugeroplevelse.

I praktisk forstand betyder det:

  • Når en medarbejder foretager en ændring i en del af systemet, eller når Navision automatisk justerer pris eller fragtoplysninger på en vare, så opdateres det automatisk alle relevante steder.
  • Der ikke er behov for at spilde tid på dobbeltarbejde, hvor samme nye info eller anden opdatering skal indtastes flere steder.
  • Der ingen grund til at bekymre sig om uoverensstemmelser i data og andet content, eftersom Magento webshop ERP sørger for, der konstant er enstemmighed i data på tværs af produkter og eventuelle administrative siloer.
  • Risikoen for menneskelige fejl sænkes markant, eftersom flere processer automatiseres og administrative procedurer bliver unødvendige.
  • Bedre overblik for medarbejdere og mere tid til at fokusere på vigtigere opgaver, hvad end det er indenfor marketing, salg eller andre områder.

I forretningsmæssig forstand betyder det:

  • Effektiv centralisering er lig med mere smidige arbejdsprocesser og mindre spild af tid på rugbrødsopgaver, der ofte kan ende med at fylde mere, end man lige regner med.
  • Færre kedelige, administrative opgaver for medarbejdere vil typisk også føre til mere overskud i den daglige arbejdsgang, hvor der samtidig er plads til en mere kreativ fremgangsmåde. Her får medarbejdere ikke alene mere luft til at udføre et godt stykke arbejde men også rigere mulighed for at yde en ekstra indsats, fordi de i større grad bruger deres tid på mere interessante opgaver.
  • Nøjere tidsestimater og omkostningsberegninger. På trods af eventuelle svingende salgsperioder, hvor I nogle dage sælger mere end forventet og andre mindre end håbet, som typisk kan føre til varierende mængder arbejde og andre omkostninger, så sørger de automatiserede processer for, at disse ikke længere er så uberegnelige som førhen.
  • Besparelser i forhold til færre ineffektive procedurer og eventuelle fragmenterede aspekter af forretningsmodellen.

At finde frem til, designe og udvikle den bedste løsning til netop jeres forretning og jeres behov er selvsagt ikke den nemmeste og ej hellere den hurtigste løsning.

Men det er til gengæld den langsigtede og holdbare løsning.

Høks Magento og Navision specialister snakker sammen ved bord i lyst rum om skræddersyet webshop
Vores standardløsning sikrer jer et solidt fundament til jeres nye webshop. Alle andre funktioner og behov udvikler vi specifikt i tæt samarbejde med jer, så I får præcis den webshop og Navision løsning, I ønsker.

En Magento webshop til jeres ERP garanterer jer de bedste muligheder for skræddersyede løsninger, der på bedst mulig vis omdanner eventuelle udfordringer til fordele og sikrer jer en toptunet, professionel webshop med høj konverteringsrate og ROI.

Med den rette webshop undgår I tidsspilde længere ude i horisonten, ekstra omkostninger til reparation og/eller opgradering senere hen og sidst men ikke mindst, en bedre, mere smidig brugeroplevelse fra start til slut.

Som del af vores Magento integration med jeres Navision eller andet ERP system tilbyder vi blandt andet:

  • skræddersyede funktioner udviklet specielt til jer
  • et noget nært uendeligt udvalg af design- og brugervenlighedsmuligheder
  • en lynhurtig loadhastighed
  • en toptunet søgefunktion
  • nøje opsat og udvalgte attributfunktioner
  • kvalificeret rådgivning af vores eksperter
  • rige muligheder for søgemaskineoptimering
  • regelmæssig service og opdatering
  • integrering af og opdatering til Magento 2 med Navision, Dynamics NAV, Dynamics 365 og alle de andre store ERP systemer
  • og meget, meget mere

Herudover har vi gennem årene opbygget så stor erfaring med både Magento og alle de store ERP systemer, at vi kan love lynhurtig time to market, uanset hvor unik og skræddersyet en webshop, I ønsker.

Mindre svingende driftsomkostninger

En komplet integrering af Magento med Navision skærer ned på mange manuelle processer og rugbrødsopgaver, når det kommer til salg og marketing i webshoppen.

Det betyder, som nævnt tidligere, at potentialet for at spare både tid og unødvendige omkostninger på ekstra arbejdstimer er markant og mærkbart.

Herudover har det typisk også en konkret effekt i forhold til medarbejderes overskud, når der ikke er lige stort behov for at dedikere så meget tid og fokus på mere mundane opgaver.

Men måske endnu mere betydningsfuldt, så medfører et effektivt samspil mellem webshop og ERP også problemfri skalering efter behov.

Det vil sige, uanset hvordan salget og andre faktorer svinger, så forbliver omkostningerne i stor grad de samme, fordi så mange af de administrative opgaver er automatiserede.

Kort time to market — også med en skræddersyet løsning

Det er sandt, at der findes en række standard webshop løsninger på markedet, og disse har også en vis værdi.

Hovedsageligt er de nemmere at implementere, og man kommer derfor hurtigere i gang.

En standardløsning på egen hånd har dog en lang række faldgruber, hvor ulemper typisk kan komme snigende senere i forløbet, hvor samarbejdet sjældent er optimalt mellem webshop, CMS og/eller ERP. Det kan føre til alskens udfordringer, såsom:

  • kun delvis automatisering af processer
  • upålidelig opdatering af produktinformationer
  • mere besværlig eller mindre brugervenlig navigation i webshoppen
  • ekstra tidsspilde i form af administrative opgaver, der kunne være automatiseret men ikke er muligt i den pågældende standard løsning
  • uventede omkostninger i forbindelse med justering, opgradering og andre midlertidige fikse løsninger

Derfor er den standardløsning, vi tilbyder, kun første skridt på vejen mod jeres nye, toptunede webshop med fuldt Navision samspil.

Det vil sige, at vi starter altid ud fra et solidt fundament, med en standardløsning vi har udviklet og perfektioneret over mange, mange år.

Det sikrer, at vores kunder er garanteret et stærkt grundlag at bygge videre på webshoppen ved at udvikle unikke funktioner og skræddersyede muligheder sammen med vores Magento og ERP specialister.

Sådan kan du være sikker på, du får det allerbedste ud af både vores ekspertise og vores mange års erfaring, hvor der samtidig bliver gjort plads til tilføjelse af nye funktioner og generel op- eller nedskalering i fremtiden.

Kræver det mere omhu og lidt mere tid, før man er i luften?

Ja.

Men resultatet er en skinnende ny, professionel webshop, der udnytter jeres ERPs potentiale fuldt ud og bedst muligt.

Bærbare computer set fra siden med hånd der holder kreditkort, klar til køb på Magento webshop med ERP
En standardløsning er kun første skridt. Vores specialister skræddersyr din webshop ud fra dine specifikke behov. Det får kunderne hurtigere til checkout og skærer ned på administrative opgaver. Med andre ord, en win-win.

Kort sagt, sikrer det vores kunder et højt niveau af design og funktionsdygtighed med vores standardløsning — og resten udvikler vi specifik til jer.

Vores specialister har mange års erfaring med både Navision og Magento ERP, og derfor garanterer vi derudover altid lynhurtig time to market. Hvis der er styr på jeres data, kan vi ofte have jer kørende i løbet af så lidt som to måneder.

Al data er altid up-to-date

En Magento webshop, og for den sags skyld enhver webshop korrekt integreret med Navision eller andet ERP system, garanterer regelmæssigt opdaterede produktsider.

Når ny information bliver indtastet på en platform eller gammel information automatisk justeres, så sikrer Magento ERP samspillet, at det altid bliver opdateret på alle tilkoblede platforme.

Det har mange fordele. Nogle af dem med største direkte og/eller indirekte påvirkning af bundlinjen inkluderer:

  • Kunder og brugere har aldrig et forældet syn på produkter, priser, specifikationer, m.m.
  • Der er ingen risiko for uoverensstemmelse mellem forskellige visninger af det samme produkt på tværs af platforme, da alle opdateringer automatisk bliver overført til alle relevante programmer
  • Automatisk opdateret produktdata (med for eksempel PIM integration) fører også til mindre forvirring hos kunder og derfor mindre pres på kundeservice
  • Sælgere kan vide sig mere sikre på, at nye leads og kunder har adgang til netop den information, de bedømmer relevant for dem
  • Sælgere og kundeservice kan guide brugere bedre, når alle parter sidder med nøjagtig samme info og navigation på samme platform
  • Det generelle overblik er større for nye såvel som mere erfarne ansatte, når der i praksis kun er behov for at sætte sig ind i én platform, hvorfra alle afdelingsrelevante opgaver kan løses

Herudover er det selvfølgelig også muligt at skjule og fremvise relevant data på brugerniveau. Det kan for eksempel være, hvis I har aftalt unikke rabatter med specifikke kunder, hvor de får vist netop den pris, der er gældende for dem.

Brugervenligt design og gnidningsløs købsproces

Ved at automatisere ordreflow sparer I både tid og penge ved at give B2C og B2B kunder mulighed for at betjene sig selv i webshoppen på alle tidspunkter af døgnet. 

Med andre ord vil det sige, at købsflowet fra start til slut foregår hurtigere og nemmere, hvilket øger chancerne for tilfredse kunder og fuldendte køb.

Automatiseringen af diverse processer og optimeringen af andre gør, at tiden og arbejdet brugt på eventuel bestilling fra eksterne leverandører, individuel kundeservice, telefonsalg og andet reduceres markant.

Når brugere såvel som medarbejdere, marketingafdeling og sælgere har større mulighed for hjælp til selvhjælp, og derudover bruger mindre tid på at bekymre sig om eventuel gammel produktinfo eller anden data, medfører det helt naturligt en mere smidig arbejdsfremgang og købsoplevelse.

Professionel webshop til B2C eller B2B eller en blanding af begge

Behov og ønsker varierer, også internt.

Og det er for så vidt ganske forståeligt. Det er svært at vide, hvilken webshop løsning er ideel for jeres virksomhed.

Det kræver indsigt i jeres behov, fremtidsplaner og ikke mindst ekspertviden omkring de forskellige muligheder, en webshop velintegreret med jeres ERP kan tilbyde.

Derfor påbegynder vi også altid ethvert samarbejde i fællesskab med vores kunder at finde frem til den perfekte løsning.

Det vil sige, hvad end I har behov for en B2C webshop, en B2B webshop, en blanding af begge i ét system eller en B2C webshop og en B2B webshop på hver deres system, så er vi med erfaring, der overskrider 15.000 timer, exceptionelt bevæbnede til at vejlede jer frem mod den ypperste webshop ERP løsning, der findes på markedet.

Vi håndterer alt fra opsætning og udvikling til integrering af Magento B2C og B2B webshops sammen med alle former for ERP systemer.

Justérbare og brugerdefinerede filtrering af data

Som nævnt tidligere har I fuld kontrol over prisvisninger såvel som andre individualiserede visninger på bruger- såvel som kategori-, produkt- og andre niveauer.

I praktisk forstand betyder det, at I kan filtrere visningen af informationer alt efter, hvem der bruger platformen.

Det vil sige, at kunder ser kun de ting, der er relevante for dem og deres behov, så der ikke er unødvendigt fyld på webshoppen, der kan forstyrre eller være i vejen og i sidste ende forhindre en smidig købsoplevelse.

Det vil også sige, at for eksempel salgsafdelingen kan klargøre en brugerdefineret visning eller login baseret på ethvert leads behov og lokation i købsfunnelen.

Men også uden en webshop med login, som selvfølgelig hovedsageligt er relevant for B2B webshops, er det kritisk med justérbare visninger af data til enhver optimeret forretning.

Sådan sikrer I, at hver afdeling har nem og hurtig adgang til netop den information og de funktioner, de har brug for uden at skulle bekymre sig om irrelevante elementer, der er tiltænkt andre afdelinger.

Det betyder hurtigere onboarding af nye medarbejdere og generelt mere effektivt arbejde.

På den anden side faciliterer det også til bedre samarbejde på tværs af afdelinger internt såvel som med eksterne partnere og leverandører, hvor relevant information kan vises og irrelevant data filtreres fra.

Webshop og ERP skal tilpasse sig jeres arbejde, ikke omvendt

En Magento webshop velintegreret med Navision eller jeres specifikke ERP gør det nemt for jer og medarbejdere i alle afdelinger at bibeholde nuværende arbejdsprocesser, hvis I ønsker det.

Det betyder mindre stress og mindre tid mistet til omjustering og oplæring.

Samtidig er det stadig i høj grad muligt at kortlægge en gradvis tilvænning til eventuelle optimerede processer, såsom automatisering af produktinformationer, tilføjelse af nye attributter eller noget helt tredje.

Magento er specielt velegnet til at håndtere flere sproglag

Endnu en fordel ved Magento over andre webshopløsninger, hvad enten vi taler standardløsninger eller skræddersyede ecommerce platforme, er Magentos gnidningsløse muligheder for justering og tilføjelse af flere sproglag.

Det er især relevant, hvis I har planer eller visioner om udvidelse til andre lande med jeres webshop.

En Magento webshop koblet sammen med jeres ERP er specielt smidigt i den forstand, hvilket betyder, snildt og behændigt kan ekspandere webshoppen ud til andre lande med oversat sprog, lokal valuta, relevante betalingsmetoder og alle øvrige detaljer på plads uden at det fører det til ekstra mange omkostninger eller andre bekymringer.

Webshop og Navision ERP integration er et must

Faktum er, at en webshop integreret med jeres ERP ikke bare optimerer interne arbejdsprocesser og smidiggør købsoplevelsen for kunder.

Kunder forventer også i stor grad mange af de funktioner og den høje af brugervenlighed, som en ERP integreret webshop tilbyder.

Især i forhold til tre brugermæssige kerneområder:

Funktioner

  • En killer og lynhurtig søgefunktion bygget på brugeroptimerede attributter
  • Klare og letforståelig produktkategorier
  • Alle produkter synlige
  • Regelmæssigt opdateret lagerstatus og forventet leveringstid
  • Eventuelt brugerlogin og visningsindstillinger
  • Fornuftige filtreringsmuligheder der stemmer overens med størrelsen af jeres sortiment. Jo større jeres udvalg er, jo vigtigere er det for kunder at kunne filtrere irrelevante resultater fra og præcisere deres visning
  • Det skal ikke være nødvendigt at ringe eller skrive ind for at høre om eventuelle rabatter eller anden info, der lige så nemt kunne være tilgængelig lige der i webshoppen
  • Nem adgang til og overskueligt overblik over tidligere bestillinger og fakturaer

Performance

  • Lynhurtig loadhastighed
  • Minimal (og helst ingen) nedetid
  • 100% mobilvenlighed
  • Knapper der bare virker, når der bliver trykket på dem
  • Tydelig cookie- og persondatainformation
  • En døgnåben webshop, hvor der bliver handlet mest muligt på kundens præmisser

Design

  • Overskuelig, nem navigation
  • Konstant adgang og mulighed for at tilføje til kurv
  • Muligheder for at søge inspiration
  • Synlige tillidsopbyggende signaler såsom brugeranmeldelser og lignende
  • Gode, tydelige produktbilleder
  • En kundeservice der er nem at tilgå
  • En fyldestgørende og letforståelig FAQ

Og hvis du spørger os, så er det altså kun minimumskravet.

Det er ekstra vigtigt, hvis ikke ligefrem kritisk, at jeres webshop arbejder sammen med jeres ERP på en sådan måde, at forventninger og ønsker til disse tre områder er godt dækket ind.

Men enhver forretning med ambitioner om en succesfuld webshop og effektivt brug af ERP funktioner skal starte med at få styr på ovenstående brugermæssige forventninger.

Men det er altså kun første skridt i en længere proces.

Kort sagt, så handler det om at gøre det muligt for kunder at handle så meget på deres egne præmisser som muligt. Det indebærer, at det skal være nemt, hurtigt og generelt overgå deres forventninger.

Det er vores tilgang. Det er vores udgangspunkt med ethvert nyt samarbejde.

Måden vi bedst kommer frem til en webshop for jer, der mest effektivt udnytter Navisions potentiale og samtidig formår at slå brugeres forventninger på ethvert niveau, afhænger af jeres nuværende situation og jeres ambitioner for fremtiden.
Så, hvad venter du på? Lad os tage en snak om jeres nye webshop.

Bedømmelse: 5.0/5. Fra 1 stemme.
Vent venligst...