Redgreen

What we did: B2B, B2C, Design, Shopify

De fleste af os får nok maritime associationer, når vi hører navnet Redgreen. Blå/hvide striktrøjer, sejlersko og klassiske poloer. Vi har bygget en ny Shopify Webshop til at skabe mere online salg.

Tid til forandring

I Januar 2021 blev Redgreen købt af TGJ Group med en klar strategi om at tage det danske tøjmærke tilbage til de rødder, der var dominerende ved grundlæggelsen af Bent Krebs i 1983. En unik dansk DNA og historie, der stadig eksisterer – men som trænger til at blive genfortalt og revitaliseret.

Fokus på onlineuniverset

Samarbejdet med Redgreen bygger på et ønske om at optimere brandets digitale tilstedeværelse på tværs af platforme. Stort set ingen brands er i dag stærke nok til IKKE at fokusere på onlinedelen. Uanset historik og tilstedeværelse i fysiske butikker.

Fra analog til digital

Med en helt ny webshop, hvor det klassiske bliver taget over i mere digitale rammer, er fundamentet for e-commerce-eventyret lagt.

Redgreen
B2B, B2C, Design, Shopify

Redgreen

De fleste af os får nok maritime associationer, når vi hører navnet Redgreen. Blå/hvide striktrøjer, sejlersko og klassiske poloer. Vi har…

Essential Foods
B2B, B2C, Design, Integrationer, Magento, PIM

Essential Foods

Kompleks B2B og B2C webshop i 4 lande. Automatiseret ordreflow, integration til UniConta, PIM og meget mere. Optimering af hastighed…

House of Finn Juhl
B2B, B2C, Design

House of Finn Juhl

At træde ind i Finn Juhls univers  House of Finn Juhls designunivers er komplekst. Kollektionen tager udgangspunkt ikke kun i…