Vores Proces

1#
Det første møde
Vi bruger altid gerne en time eller to på at høre om dit projekt.
Ethvert større projekt starter med et møde, hvor vi får en snak om dit projekt. Det første møde er på vores regning.
Og resten, de er alle pengene værd!
#2
Kravspecifikation og tilbudsgivning
I denne fase afklarer vi kravspecifikationen for jeres e-handelsplatform. Den indeholder som oftest en række af følgende elementer:
- Produkter: Hvordan sikres fyldestgørende produktdata?
- Import af nuværende produktdata
- Design og grundlæggende funktionalitet på shoppen
- Integrationer (Typisk E-conomic, Navision, C5, Visma, Facebook, Google Shopping, Consignor, Pakkelabels, Mailchimp mm)
- SEO og redirects: Hvordan sikrer vi optimale placeringer i Google?
- Søgefunktion
- Ordrehåndtering A-Z
- Oplæring i Magento webshop
- Hosting, support og driftsaftaler
#3
Udviklingsfase
Med budgettet og rammerne helt på plads, startes design, udvikling og implementering. Større projekter brydes altid ned i delleverancer, så vi får en agil proces med løbende inputs.
#4
Aflevering, drift og nye scopes
Når et projekt er færdigt overgår vi til driftfasen. Skal der derefter laves ny funktionalitet, starter vi dette loop fra punkt 1 igen.